Dangling Blue Hearts -->

Tuesday 24 April 2012

Persahabatan ini...


*´¨`*•. (`'•.¸ (`'•.¸*¤* ¸.•'´) ¸.•'´) .•*´¨`*•

**♥♥ (`'•.¸*Manisnya Persahabatan*¸.•'´) ♥♥**

•*´¨`*•. (`'•.¸ (`'•.¸*¤* ¸.•'´) ¸.•'´) .•*´¨`*•

Assalamu'alaikum warahmatullah wabarakatuh

Ya Allah, .(`'•.¸ ♥(`'•.¸
teruntuk sahabatku,
kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,
terangilah hatinya dengan 'nur' pancaran iman,
tetapkanlah hatinya,
perluaskanlah rezekinya,
dekatkanlah hatinya kepada kebaikan,
jauhkanlah hatinya daripada kejahatan,
tunaikanlah segala hajatnya baik hajat dalam agama,dunia, dan akhirat.

Ya Ilahi...(`'•.¸ ♥(`'•.¸
Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh,
dalam perjalanan panjang menyeru manusia ke jalan-Mu.
jika Kau izinkan aku merindui sahabatku,
janganlah biarkan aku melampaui batas...
sehingga aku melupakan CINTA HAKIKI, RINDU ABADI dan KASIH SEJATI-MU...

Ya Allah...
Kurniakanlah sahabatku,
kesenangan, ketenangan, kebahagiaan, keberkataan dan kecemerlangan...
di dunia dan akhirat...
Moga Engkau memayunginya dibawah rahmat dan hidayah-Mu...

Saat ini aku belajar satu hakikat...
perjuangan tak pernah putus kerana diikat dengan rantai iman,
mujahid tak keseorangan kerana diikat dengan rantai ukhuwah,
istiqamah dalam perjuangan sebagai bukti keimanan,
aku doakan semoga ikatan ukhuwah kita terbina untuk selamanya...
moga dapat kita bertemu disana nanti...(`'•.¸ ♥(`'•.¸

~~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ^_^

No comments:

Post a Comment